čtvrtek 12. listopadu 2015

Život v kostce

Krásné dopoledne!
   Dnes tu nebude nic z mé tvorby, tu si ponechám zase na příště. Tentokrát to bude jen trochu inspirace z mého šatníku.
  O víkendu bylo krásně, tak jsem si nemohla odpustit procházku, na kterou jsem hned vytáhla svůj nový kostkovaný přírůstek.  Byla to láska na první pohled! Dlouho jsem nemohla najít takový, který by mi hned padl do oka(taky ani nebyl čas hledat), ale i já jsem se svého úlovku dočkala. :) Už máte taky nějaký svůj oblíbený?Moc mě baví variabilnost nošení. <3 
  Poprvé mě tu můžete vidět i v brýlích. Většinou nosím letecké brýle, ale chtěla jsem změnu a ikdyž ze začátku to byl nezvyk, tak jsem tomuto tvaru začala přicházet na chuť. :)
  A jelikož jsem milovnice kávy, tak jsem na procházce vyzkoušela i nový termohrnek, na který nedám aktuálně dopustit. Kávu vypiji totiž vždy pouze teplou, jinak si jí nevychutnám a vylévám ji.. A takto mám vystaráno. A v chladnějším počasí je takový pomocník nezbytnou součástí pro zahřátí. :) Už jsem pár termohrnků vyzkoušela a teď jsem se přesvědčila, že opravdu ne vždy se vyplatí šetřit. A pokud nevíte co k Vánocům, tak doporučiji, takový dárek potěší snad každého.:)
   Přeji Vám krásný zbytek dne a už brzy s novým postem (a možná i soutěžním) na viděnou.











Termohrnek - Contigo
Šátek - v prodeji zde
Brýle -v prodeji zde
Kabelka - OK shop

Žádné komentáře:

Okomentovat