neděle 1. listopadu 2015

curly hair


Krásné nedělní odpoledne! :)
  V dnešním článku odbočíme od mého šití a jak už jsem se dříve zmiňovala, tak Vám prozradím, jak si natočit vlasy bez kulmy. 
  Já bohužel nepatřím k těm šťastlivkyním, které mají krásné objemné hřívy s dokonalými loknami. Já jsem pravý opak, mám extrémně jemné vlasy a navíc jich mám málo.:P
  Každý pokus o natočení vlasů u mě skončil vždy fiaskem, vlasy jsem do hodiny měla opět rovné nebo jsem je měla natolik zlakované, že jsem si je mohla rovnou umýt.. :/  Takže po pár pokusech už jsem se nějak přestala snažit, než abych si již tak slabé vlasy ještě více ničila kulmou.. :( 
  Ale nedávno jsem narazila na jedno video, kde si slečna pomocí látkové čelenky (a přípravku na vlasy- mořské vlny) navlnila vlasy tím, že je kolem čelenky natažené na hlavě omotala. Zvědavost mi nedala a hned jsem to zkusila, ale s výsledkem jsem nebyla spokojená, navíc to pro mě bylo zdlouhavé. Tak mě napadlo zkusit jednodušší způsob, ke kterému jsem nepoužila nic jiného než látkovou gumičku. 
  Jak jsem postupovala? Vlasy jsem zlehka navlhčila, do konců nanesla olejíček a jednoduše vyčesala, jako bych si chtěla udělat culík, protáhla celou délku gumičkou, jen místo omotávání vlasů gumičkou jsem vlasy opatrně omotala kolem obvodu gumičky a na konci upevnila sponkou. Je důležité motat vlasy jedním směrem, aby byly vlny pravidelné. 
  A můj dojem? Jediná nevýhoda je, že musíte na výsledek počkat přes noc. Jinak jsem byla opravdu mile překvapena, jak lokny krásně držely bez jakékoliv fixace skoro 3 dny!!! Což pro mě bylo naprosto nepochopitelné. Ale zatím nemám zkušenost, jak se vlasy vydrží ve vlhkém počasí.  
 Tak snad to pro Vás je srozumitelné. Určitě to stojí za zkoušku a nebojte se případně na cokoliv zeptat. 

 Přeji krásný zbytek dne! :)


První pokus :)   



Návod :)
Výsledek po omotání :)

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Chtěla jsem nafotit celý postup, ale to bych musela mít někoho po ruce :D :(

      Vymazat
  2. Konečně! Super! Urcite to zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus, jsem zvědavá, jak to bude držet i někomu jinému :)

      Vymazat
  3. Tak to musím opravdu vyzkoušet. Někde do poloviny článku o vlasech jsem totiž četla sebe :-))). Na téma jak nedrží vlny, jemné vlasy bych mohla psát romány. Skvělý nápad a oproti natáčkám se v tomhle dá i spát. Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu super, stejně spím se staženými vlasy, takže za mě velká spokojenost. :)

      Vymazat
  4. Ivetko, tak to dnes na noc zkusim a jsem moc zvedava na vysledek! Jen mi to na te hlave moc nedrzi - respektive ne tak nahore :D :/ tak snad dostanu nejaky nositelny vysledek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to chce rovnou unahovat, nebo to ještě utáhnout tím, že tu gumičku jako podtočíš stejným směrem, nevím jak bych Ti to vysvětlila :(

      Vymazat