čtvrtek 15. října 2015

Boyfriend T-shirt

  V dnešním článku nenajdete kromě náramku nic z mé tvorby, tak snad Vás tím neodradím. :) 
  Jsou dvě věci, které jsem si zamilovala z pánského oblečení a to trička a tepláky. U trička stačí ohrnout rukávy, zastrčit do kalhot a je to! (V létě udělat uzel- ukázat pupík, nebo vzít vyšší sukni a hned máte vystaráno.) 
  Tričko z dnešního outfitu jsem prvotně chtěla koupit mé drahé polovičce, ale neměli jeho velikost, a já ho tam nemohla přece nechat (už jen kvůli té úžasné barvě). Tak jsem si ho domů dovezla já. Ale musím uznat, že ani obrázek mě nezanechal chladnou..:) A teď už čekám, které tričko se příteli "náhodou" srazí a bude součástí mého šatníku. Tohle obohacování se mi hoooodně líbí. :D
  Rifle mám doma už asi pět let a teď jsem je měla podruhé na sobě.  Byla to taková ta koupě, že se do nich snad jednou budu vejít. Také jste tak někdy nakupovali? A jelikož byli hluboko ve skříni, úplně jsem na ně zapomněla. Navíc jsem se u světlých riflí dost bála, že mě budou hodně rozšiřovat, ale po prvním dni jsem si na ně zvykla. A myslím, že to budou přesně ty rifle, které budu doslova tahat do roztrhání. <3
  Jediný doplněk který jsem použila byly náramky z korálků a bavlnek, který jsem si vyrobila v dlouhé chvíli při hlídání neteřinky. :)
  Světle šedá mikina je úplně obyčejná na rozepínání s kapucou. Přesně takovou jsem potřebovala a zaváhala jsem, že jsem si jí nevzala i v černé, ta mi teď ve skříni dost chybí. 
  A obula jsem své oblíbené tenisky v barvách které mám moc ráda. Po roce vypadají stále jako nové, tak to snad vydrží i nadále.
  Máte v šatníku také nějaké boyfriend kousky?Jak je nosíte?

Krásný ikdyž deštivý den všem. :) 






náramky - vlastní výroba
rifle - Stradivarius
triko - Diamond
mikina - Primark
tenisky - Nike

A takto se dají natočit vlasy bez kulmy.
Chtěli by jste vědět jak na to?





7 komentářů:

  1. To tričko je boží, hlavně ta barva, hodila by se mi k teniskám :D
    Ty džíny Ti také skvěle sednou a myslím si, že se vůbec světlých bát nemusíš - kvůli rozšiřování. Tenhle ležérnější styl se mi moc líbí a boyfriendovo triko je dobrý nápad, asi se mu zkusím také proštrachat v šatníku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč si něčím neoživit šatník,viď? Ta barva bylo první co mě zaujalo. :)

      Vymazat
  2. Moc parádní outfit! :) a tričko taky super :)! Ale já bych si asi takový obrázek na sebe nevzala :D. A vlasy chci vidět, s kulmou to moc neumím a vlny vypadají parádně! O:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Gábi :* Je pravda, že jsi jemný typ ale na druhou stranu proč ne, vše se má zkusit a třeba by Ti to i sedlo ;) Post dám co nejdříve dohromady, slibuji O:)

    OdpovědětVymazat