středa 16. září 2015

Poslední záchvěvy léta


  Ačkoliv jsem chtěla původně psát jiný post, provedla jsem menší záměnu, jelikož slibované tropy nějak nepřichází vrátíme se aspoň o pár dní zpět. :)
  Víkend nám dopřál krásné počasí, tak ho bylo nutné využít a hlavně si ho užít a po chladném týdnu se pěkně ohřát.
 I přes to, že víkendy trávím spíše v pohodlném oblečení nad jemnou tylovou sukýnkou, kterou jsem ještě letos nestihla provětrat, jsem ani chvilku neváhala. Vzdušnost a jemnost tylu, mě jednoduše baví a proto ho také budete určitě vídat i v mé další tvorbě a nemyslím tím jen svatební šaty.. Blíží se plesová sezóna a už teď mám hlavu plnou nápadů.;) 
  Jelikož tato sukýnka nemá spodničku, jako základ jsem využila jednoduché mini stejné barvy s lístečky na ramenou. Mohla jsem ještě více využít doplňky, kterých mám sice doma hodně, ale nejsem moc zvyklá je nosit(zkusím napravit). :)


  

 A v druhé(spíše večerní) variantě jsem jemný styl pozměnila černou barvou mini šatů a černým páskem se zlatou sponou s ostny. 
 Jakému stylu by jste dali přednost Vy? Přeji krásný den a s novým postem brzy na viděnou. :)

P.S. Vše jsem tentokrát šila já. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat